اخبار و مطالب حقوقی

مهر 26 1403دادگاه-صالح-در-پرونده-های-ملکی-کجاست؟

دادگاه صالح در پرونده های ملکی کجاست؟

در مهر 26, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 31

دادگاه صالح در پرونده های ملکی کجاست؟ برای اقامه دعوای ملکی باید به کجا مراجعه کنیم؟ برای ثبت دادخواست یا ثبت شکواییه به کجا رجوع کنیم؟ خانم دکتر مژگان کثیری وکیل ملکی به بهترین بیان ممکن توضیح میدارد.

ادامه مطلب
مهر 26 1403زمان-به-نتیجه-رسیدن-پرونده-ملکی

زمان به نتیجه رسیدن پرونده ملکی

در مهر 26, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 26

پرونده ملکی چه زمانی به نتیجه میرسد؟ چقدر زمان طول میکشد تا حکم صادر شود؟ زمان اجرای حکم در یک پرونده ملکی چه زمانیست؟ وکیل ملکی چه نقشی در زمان به نتیجه رسیدن پرونده ملکی ایفا میکند؟ با خانم دکتر مژگان کثیری وکیل ملکی همراه باشید.

ادامه مطلب
مهر 26 1403لزوم-استفاده-از-وکیل-در-قراردادها-و-دعاوی-ملکی

لزوم استفاده از وکیل در قراردادها و دعاوی ملکی

در مهر 26, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 20

لزوم استفاده از وکیل در قراردادها و دعاوی ملکی یک امر بدیهی می باشد و عدم توجه به این امر سبب شده است که امروزه تعداد زیادی از پرونده ها در محاکم ما به دعاوی ملکی بین خریدار و فروشنده اختصاص یابد، این در حالی است که اگر طرفین در ابتدای انعقاد هر قرارداد از مشاوره های وکیل متخصص در دعاوی ملکی استفاده

...

ادامه مطلب
مهر 26 1403الزام-به-پرداخت-بدهی-های-ملک-در-مشارکت-در-ساخت

الزام به پرداخت بدهی های ملک در مشارکت در ساخت

در مهر 26, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 25

امروزه با توجه به افزایش ارتباطات و تعاملات بین افراد، مشارکت در انجام امور نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از زمینه های مشارکت، مشارکت در ساخت می باشد. با توجه به مسائل ریز و درشت توافق نشده یا رعایت نشده از جانب طرفین همیشه بخش قابل توجهی از پرونده ها در خصوص مشارکت در ساخت است. به خصوص در زمینه الز

...

ادامه مطلب
مهر 18 1403دعوای-اثبات-زوجیت-و-بررسی-راههای-اثبات-آن

دعوای اثبات زوجیت و بررسی راههای اثبات آن

در مهر 18, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 32

مفهوم حقوقی اثبات زوجیت چیست؟ اثبات زوجیت در حقوق ایران چگونه است؟ راههای اثبات زوجیت چیست؟ چه دادگاهی به این دعوا رسیدگی میکند؟ مژگان کثیری وکیل خانواده مفصلا پاسخ میدهد.

ادامه مطلب
مهر 18 1403الزام-زوج-به-تهیه-مسکن-جداگانه

الزام زوج به تهیه مسکن جداگانه

در مهر 18, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 32

الزام زوج به تهیه مسکن جداگانه چگونه شکل می پذیرد؟ رای این دعوای حقوقی و ضمانت اجرای آن چگونه است؟ کدام دادگاه به این دعوای حقوقی رسیدگی نموده و صلاحیت رسیدگی دارد؟ الزام زوج به تهیه مسکن جداگانه چگونه دعوایست؟

ادامه مطلب
مهر 18 1403اجرت-المثل-ایام-زوجیت-و-شرایط-مطالبه-آن

اجرت المثل ایام زوجیت و شرایط مطالبه آن

در مهر 18, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 49

اجرت المثل ایام زوجیت چیست؟ شرایط مطالبه و تحقق چنین خواسته حقوقی چیست؟ دادخواست اجرت المثل ایام زوجیت در عقد موقت هم قابلیت تنظیم و تقدیم دارد؟ کدام دادگاه به این دعوا رسیدگی مینماید؟ دکتر مژگان کثیری وکیل خانواده مفصلا پاسخ میدهد.

ادامه مطلب
مهر 07 1403شکایت-عدم-تمکین-چگونه-صورت-میگیرد؟

شکایت عدم تمکین چگونه صورت میگیرد؟

در مهر 07, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 119

عدم تمکین چه زمانی اتفاق می افتد؟ ناشزه کیست؟ شکایت عدم تمکین چه زمانی اتفاق می افتد؟ شکایت عدم تمکین در چه مواردی کاربرد دارد؟ نتیجه عدم تمکین چیست؟

ادامه مطلب
مهر 06 1403محاسبه-میزان-نفقه-زن-به-چه-صورت-می-باشد؟

محاسبه میزان نفقه زن به چه صورت می باشد؟

در مهر 06, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 172

محاسبه میزان نفقه زن شامل چه مواردی است؟ نحوه محاسبه میزان نفقه زن به چه شکلی صورت می پذیرد؟ آیا در محاسبه میزان نفقه زن، هزینه لوازم آرایشی و بهداشتی هم لحاظ می شود؟ آیا در محاسبه میزان نفقه زن، هزینه عمل های زیبایی هم قرار دارد؟ آیا تورم بر محاسبه میزان نفقه زن تاثیر میگذرد؟ مجازات مردی که پس از م

...

ادامه مطلب
مهر 06 1403مطالبه-نفقه-معوقه-بعد-از-طلاق

مطالبه نفقه معوقه بعد از طلاق

در مهر 06, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 240

مطالبه نفقه معوقه بعد از طلاق ممکن است؟ نحوه مطالبه نفقه معوقه بعد از طلاق چگونه است؟ چرا میتوان پس از طلاق نیز نفقه معوقه را مطالبه نمود؟ مژگان کثیری وکیل مطالبه نفقه به بهترین و ساده ترین بیان ممکنه پاسخ میدهد.

ادامه مطلب
مهر 06 1403نفقه-در-دوران-عقد-چگونه-است؟

نفقه در دوران عقد چگونه است؟

در مهر 06, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 357

نفقه در دوران عقد چگونه است؟ حق نفقه در دوران عقد به چه صورت است؟ چرا نفقه در دوران عقد به زن تعلق می گیرد؟ مقدار نفقه در دوران عقد چقدر است؟ مجازات عدم پرداخت نفقه در دوران عقد چیست؟

ادامه مطلب
مهر 06 1403شرایط-تعلق-نفقه-به-زن-چیست؟

شرایط تعلق نفقه به زن چیست؟

در مهر 06, 1403توسط مدیر اصلیتعداد بازدید 194

شرایط تعلق نفقه به زن چیست؟ شرایط تعلق نفقه شامل چه استثنائاتی است؟ شرایط تعلق نفقه شامل چه نکاتی است؟ شرایط تعلق نفقه زن بعد از طلاق چگونه است؟ نفقه جاریه چیست؟

ادامه مطلب

وکالت یعنی عقدی که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب قرار می دهد. امروزه یکی از مشکلات اصلی مردم در زمینه مسائل حقوقی، ایجاد ارتباط بین موکل با وکیل به صورت صحیح و دقیقا در حوزه تخصصی وکیل است چرا که مسلما هر وکیلی در برخی حوزه ها تخصص و اطلاعات بیشتری دارد. دکتر مژگان کثیری با بیش از 20 سال سابقه در عرصه وکالت - ما میتوانیم بهترین راه کارهای حقوقی را به شما نشان داده و شما را تا رسیدن به اهدافتان یاری کنیم.

  

راههای ارتباطی با ما


 
تهران دو راهی قلهک کوچه امیر پاربرجا پلاک 44 طبقه اول
 
09123215725
 
09123215725
 
24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته

مجوزها


در حال بروز رسانی ...